:: AKU BUKAN KAWAN YANG BAIK ::

setiap manusia buat silap...aku lagi byk bt silap..olwez wat silap...disbbkan silap aku,skunk aku hilang pengajian aku...aku benti kolej...aku tgglkan mereka tnpa sepatah kata...lau tak da nk grade sme2 ngn kwn2 aku kt kolej tu...aku sedar aku salah...aku sentiasa mencari kesalahan org lain sedangkan aku tak penah cuba baiki diri aku sendiri...sooo,terimalah akibatnye!!!




aku penah menyayangi mereka...dan aku sentiasa menyayangi mereka...tp kdg2 aku abaikan mereka...aku tinggalkan mereka...tak penah sekali pun aku mengucapkan 'TERIMA KASIH' kpd mereka kerana sudi menerima kehadiran aku dlm idup mereka biar pum mereka tidak mengenali aku...mereka amat baik...sentiasa amek berat sal aku...mkn aku pom dorg take care gak...stdy...family...YA ALLAH..sungguh aku merindui mereka...aku tak kisah lau mereka sdh hilang kepercayaan terhdp aku..aku terima kerana sume itu kesalahan aku...aku yang mengundang kebencian di hati mereka terhadap aku...aku tak penah bersyukur mendapat mereka...aku lupa...terlupa betapa berharganya mereka di hati aku...betapa berharganya mereka dalam idup aku..bkn aku tak dpt idup tanpa mereka tapi kenangan bersama mereka sentiasa bersama aku...sungguh aku menyayangi mereka..aku terlupa menghargai mereka...percaya atau tidak,aku sedang menangis sekarang kerana terlalu merindui mereka...setiap kali aku merindui mereka,hanya gambar2 bersama mereka aku tatapi...itu saja pengubat rindu aku terhadap mereka...benar aku rindu..sungguh aku rindu...teramat2 rindu...

aku ingat lagi...ade sekali tu aku dmm pns...teramat pns...smpai dorg tkot nk sentuh aku..mlm tu,dorg risau..dorg tukarkan baju aku..termasuk za yg penah aku khianati dlu...zira buatkan aku susu...ayu picitkan kepala aku..kak long teman aku tdo...mereka jaga aku..btl2 jaga...tp bile ayu demam..aku tak peduli pun..sekadar bertnya keadaan die..sme gak bile kak long ngn zira dmm...KEJAM nye aku!!!tak penah menghargai harta terhebat dlm idup aku...kenapa aku tak ley nk wat cm dorg wat kt aku???

aku kini sendiri meniti hari demi hari mengharungi kesakitan ni...kalau ade dorg aku takan mcm nie..aku takan sakit teramat mcm nie..lau sakit sekalipun,dorg akn take care sal aku...
tapi aku sedar aku bukanlah kwn yg baik utk mereka...semoga mereka sentiasa gembira dengan idup mereka...aku sentiasa mendoakan mereka...

tujuan aku tulis note ni hanya sekadar mengenang kisah lalu yang meninggalkan kesan terhebat dlm idup aku...mungkin akn aku ingat utk selama2nya...tp aku bangga aku buat silap bab aku dpt buat pengajaran pd diri aku...

SALAM RINDU & SAYANG buat :

Norhidayah Abd Rahman a.k.a AKAK

Nuur Hayati Mustapa a.k.a KAK YONG

Azira Abd Latif a.k.a ZIRA

Maisarah Yunus a.k.a SYEROH

Mira Hasmira Karim a.k.a MIRA
&
Zahidah Zainal a.k.a ZA

 MEREKA ADALAH YANG 
TERHEBAT & TERBAIK
DALAM IDUP SAYA!!!


No comments:

kawan setia OUR STORY