.: 6 :.

said; something important ...

hi all . ;)
na tau satu cter x? huhuhu ..
ble duk sje2 nie mula la na tingat ksh2 lme . kikiki ..
ni munchie na kongsi cket advice dri kazen munchie mse munchie nk mek spm dlu .



payah utk diungkap dgn kte2 coz idup nie sukar . ;p
yg plg sukar lg ialah mmbuat kptsan yg tol utk idup kiter spye plg mmbri faedah kpd kiter; keluarga; malah org 'len' ;p
xslh kiter meminati org len @ ssorg @ si 'die' coz itu sbgai inspirasi utk kiter berjaya biarpum si 'die' tu bodoh . huhuhu ...
usah bebankan idup kiter dgn skandal p'cntaan coz ia akan mnyebab an idup kiter lg t'beban . misalnya - ditakdir an si 'dia' curang maka kiter lah yang merana .
bagi dri ku, dlm meminati ssorg @ mncintai ssorg itu & dia juga meminati @ mncintai ku maka aku akan bayangkan 'die' curang walhal dia mncintai ku spenuh hatinya (menrutnya) , spye kelak aku x an t'beban @ kecewa seandainya 'die' benar2 curang @ dgn kaedah lain, aku cdg an spye ko cri si 'dia len' seramai mungkin sbg alat 'spare part' . kah3 ...
lam idup kter nie perlu ade org yg mengongkong kter coz ngan cre tu bru ler idup kter terjamin slamat & crah mse dpn .
low pom pkiran org dwse xsme ngn pkiran rmje skunk p yg surenye dorg tau ane yg better @ sebaliknya itulah gunanya ibu bapa dan keluarge kter kpd kter .

xslh jge low kter de ase mrh, cnta, syg, mrajuk, xpuas ati & sbgainya coz 2 mmg kurniaan-Nya p kter hruslah bjak kwal sfat2 2 agr idup kter xdikwal oleh sfat2 2 alek .

bncang la ngn AKU !!!

low pom ko pkir aku nie just kazen ko je p ketahui la jka ko kwn aku , maka ko akan disepak oleh aku . memndang an ko nie kazen aku , dat's y la aku cbe g advice cket . hrpan aku , sume advice aku bg ko nie , ko pkai & gne sebaik2nye .

bncang la gn GURU !!!

prasaan cnta & syg serta kasih lam dri kter xptt kter ktepi an coz tnpa dowg kter ibarat rbot tnpa prasaan . sranan aku ialah ko mnti lah si 'die' dri jauh @ trus pkir si 'die' yg ko mnat 2 da de awek len @ curang coz t low 'die' tol2 curang , ko dpt tmer briter kecurangan 'die' 2 ngn relax & cool .

bncang la ngn KAKAK ANGKAT ko !!!

aku kazen ko & kter adlh rkan sepermainan sjk kcik ag so , it is my duty to keep ur safe n guide u over ur probs . xyah mlu2 & xyah runsing low ko nk tnye pape kt aku coz aku phm ape je mslh ko melainkan mslah yg mmg aku xtau .

bncang la ngn PARENTS ko !!!

mebi next time g , ble kter de mse lpang , aku akn trus g advice kt ko xkre la ko ske ke x . yg pasti aku try guide ko lam probs ko k .

haa .. tu la kazen kter . bek an die . low pom kter xbek ngn die , nk gak die advice kter . uuuuu ... ;p


kawan setia OUR STORY